Nuuet

5 dec...

Publicerad 2010-12-05 18:58:03 i Allmänt,

*________________________________________________________*
Ja nu har jag inte bloggat på några dagar för det har hänt en hel del.
I torsdags var jag och pratade med min pappa och syster uppe på soc. Det har ju gått så långt att vi har haft mycket kontakt med dom. Så vi var där uppe för jag och min syster ville säga några saker till våran pappa som ville att dom och han skulle höra.
Jag trodde att jag skulle vara glad efter det samtalet för att vi kanske skulle kunna reda ut några saker. Men det var jag inte för min pappa satt och ljög soc och oss rakt upp i ansiktet och det var inget vi kunde göra åt det för dom var på hans sida. Jag var så arg när jag kom hem för jag fick inte chansen att säga vad jag ville och det var det mötet var till för. Så jag har inte vara mig själv nu på några dagar för man orkar inte de det går bara inte. Men i morgon ska jag göra ett nytt försök och gå till skolan.. och hoppas att jag kan få tankarna på annat..


*_____________________________________________________*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela