Nuuet

Han tycker att jag ställer KRAV!!!

Publicerad 2010-12-17 14:17:38 i Allmänt,

*----------------------------------------------------*
Oj de va ett tag sedan jag skev men jag skulle göra de i går med det var något som var fel så de gick inte. Så jag skriver nu.

Ja förra veckan var jag och träffade soc och dom sa eller dom bestämde att jag och min syster skulle träffa våran pappa... Så i lördag gjorde vi de.. vi åkte i väg och badade eftersom vi inte har någon stans att vara  men men på vägen hem frågade jag hur han hade tänkt sig om JUL och om vi skulle vara med Farmor å Farfar eller inte eftersom förra året vill han inte fira med oss för han valde hans nya men till svar fick jag "Neee jag hade inte tänkt mig någonting"
Så han hade alltså inte tänkt frågat om vi skulle fira jul tillsammans.. vilken pappa man har... så jag blev lite arg på han där.. sen frågade jag om farmor och farfar ville träffa oss med de vista han inte och han lät inte så glad att han skulle fråga dom. Men i går ringde han och frågade när vi skulle träffas nästa gång..
men ingen om jul och då frågade jag han om han hade pratat med farmor och farfar.. men då fick jag till svar att jag ställde så mycket krav på han..
Ja de är ju ett jätte stort krav man får om sina barn frågar om man ska fira jul tillsammans. ..Eller jag tycker inte att det är något stort krav.....

Eller?

*---------------------------------------------------*    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela