Nuuet

Hur blev Julafton då?

Publicerad 2010-12-29 20:50:19 i Allmänt,

Ja hur blev den nu då efter alla samtal med farmor och farfar och bråk med pappa?

Jo jag och min syster åkte upp till farmor och farfar.. Och vi hade sagt att vi inte ville att pappa skulle vara där och de var han inte som tur va.. men till våran förvåning var våra kusiner och faster där..

Vi har inte träffat dom på ett tag så allt var lite spänt i början och det blev bara värre och värre. Min Faster och jag började bråka för hon förstår inte vad det är som händer.. och hon har gått till min pappas sid så hon var sur på oss för att vi inte ville att han skulle komma upp. Och hon gick till och med iväg en stund och sen när hon kom tbx kändes det att det var spänning i luften.. men det var tur att vi åkte där ifrån sen för jag fick en rolig julafton men min mamma och mormor och morfar och flera från släkten  och de blev en jul jag kommer att minnas..

Snart är det nytt år så hoppas att allt blir bättre då.

Gått Nytt År <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela