Nuuet

Julen Närmar Sig !

Publicerad 2010-12-20 19:40:47 i Allmänt,


*******************************************************************
Ja nu är det bara några dagar kvar innan det blir jul. Lite svårt att tro men så at det.

Ja jag har fortfarande ingen aning om hur jag ska fira jul. Det jag vet är att jag inte vill träffa min pappa för han hade inte tid för oss för han skulle få så mycket gäster sa han. Så jag har uteslutit honom. Farmor och farfar vet jag inte riktigt. Jag pratade med dom i går och man kan väll säga att det slutade sådär… dom kom inte ens ihåg att vi var och firade jul med dom förra julen. Vi var där men våran pappa var det inte för han valde sin nya och respekterade inte att vi inte ville träffa henne..

Så jag ska väl ringa farmor och farfar sen igen typ dagen innan bara så vi vet hur de blir... För jag och min syster har sagt att om våran pappa är där så går vi och om han kommer medans vi är där går vi och det får dom respektera...


Så jag skriver snart om hur det blir eller om det händer något nytt annars God Jul <3              

***********************************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela