Nuuet

Nu har jag LOV!

Publicerad 2010-12-21 21:47:28 i Allmänt,

**************************************************************************
Ja nu har äntligen mitt lov börjat. Lite svårt att fatta att de är lov och att det är Julafton på fredag  men det är ju något man har längtat till hela året och nu är det äntligen här…

Ja efter som min pappa inte har hört av sig än så kanske farfar inte ringde till honom än så eller jag får hoppas att han inte har gjort de.. eller vem vet min pappa kanske kommer helt plötsligt upp till farmor och farmar när jag och min syster är där… jag hoppas att han inte gör det för jag har ingen aning om hur jag kommer att reagera då.. och hur min pappa kommer att vara..

Jag är ganska rädd för att han ska komma när jag är där för jag har inte riktigt tänkt ut vad jag skulle kunna säga till honom sen att det bara skulle kännas obehagligt… för jag vet hur arg min pappa kan bli och jag hade inge planer på att bråka med honom på Julafton det är Julafton och då ska man ha roligt..

Men det är fortfarande några dagar kvar så jag skriver så fort det händer något nytt…

***************************************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela