Nuuet

19/11 Hur ska jag vara nu?

Publicerad 2010-11-19 15:41:58 i Allmänt,

Hej jag igen…                                                       

Ja hur ska man vara när ens föräldrar har gått isär?

Ja det är en stor fråga hur man ska vara, men jag kan säga såhär… Var bara dig själv, de kanske låter svårt att vara det nu men det hjälper. Bara för att ens föräldrar har gått isär så ska det inte påverka hur du är som person.

Men jag måste erkänna att jag har ändrat mig mycket sedan mina föräldrar har skiljt sig. Som nu vågar jag säga ifrån mycket mera än vad jag gjorde förut. Förut var jag mest en person som inte sa så mycket vad jag tänkte. Men jag fick lära mig det att stå upp för mig själv och göra så att jag mår bra. Inte så att det bara ska bli bra för mamma och pappa utan att jag ska må bra. För det här var inget som jag bad om att dom skulle göra.

Så våga säg ifrån och va den du vill. Bli ingen annan bara för att dina föräldrar inte bor ihop.

 Så Lycka till <3                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela