Nuuet

Hej!

Publicerad 2010-11-14 16:29:37 i Allmänt,

Hej på er alla mitt namn är Nuuet =) ( eller det är de jag kommer att kalla mig) ja de här är min första blogg så jag kanske inte skriver så mycket i börja men jag ska försöka i alla fall att ge den en chans. J

Så nu tänkte jag att jag kunde berätta lite om mig själv i första in lägget och lite om vad det är jag kommer att skriva om.

Jag är en 16 årig tjej som bor med min mamma och lillasyster. Jag gå i första ring på gymnasiet och går Barn och fritidsprogramet.  Det som skiljer mitt liv ifrån er andra är väl att mina föräldrar är skilda. Ja men var är det som skiljer mitt från dom andra då som har skilda föräldrar.. jo mina föräldrar kommer inte överens så min pappa har bråkat med min mamma nu i snart tre år.. och eftersom han har gjort de så har vi blivit utträdda vad soc. För att min pappa anmälde min mamma.. det var inget fel på min mamma eller mig kom dom fram till men min pappa ger sig inte.. så nu har vi varit i tingsrätten en gång och ska snart dit en andra gång.. för att min pappa vill typ tvinga mig och min syster att träffa han och hans nya.. men det vill inte vi..

Så där var lite av de som händer i mitt liv. Så jag tänkte att den här bloggen kunde handla om hur det är att vara ett bra/undom med skilda föräldrar som inte kommer överens och lite mera som dom dagliga problemen som vi unga stöter på…

Jag hoppas att ni kanske får några tipps och råd när ni läste min blogg och att ni ska veta att ni är inte ensamma..

Så ha det bara alla så hörs vi snart

<3 Nuuet

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-11-15 14:04:52

snygg blogg hörru!:)

följa varandra sen?=D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela