Nuuet

Älskar skolan nu...

Publicerad 2011-04-08 11:02:28 i Skolan,

Äntligen är det fredag…. Just nu älskar jag skolan för den här dagen har bara varit för bra… det började med att jag hade sovmorgon till kl 09.10 sen efter att den lektionen var slut fick jag sluta.. JIPPI…

Så nu är jag hemma.. var bara tvungen att gå inte på daton att sicka iväg några mail åt mina lärare sen efter de ska mamma och jag sätta oss och ta en kopp kaffe..

På måndag kommer det också att vara en bra dag för jag börjar inte för en kl 12.25… blev att jag bara skulle ha en lektion på 45 min sen hål i ca 3 ½ h så jag fixade åt klassen att vi är lediga då.. eller att vi får jobba hemma..

Nej nu ska jag gå och hjälpa mamma…

 

Trevlig helg…

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela