Nuuet

Äntligen är jag TBX....

Publicerad 2011-04-15 15:13:58 i Mitt Liv,

Så nu är äntligen min dator som den ska...

 

Det var så att en dag när jag skulle in på daton så ville den inte som jag ville.. internet började att krångla och det gick inte att vara inne... det gick ett tag ca 2 min sen la den bara va eller loggade ut.. så jag han inte göra något...

 

Men idag kom min bästis och hjälpte mig med att ladda hem Google Chrome så nu kommer jag in och allt är som det ska.. men det blir bara att nu måste jag lära om mig lite för jag är inte van med att använda det här programmet men bättre de än att jag inte har något alls...

Äntligen är det PÅSKLOV....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela