Nuuet

Fattar inte vart dom får alla energi ifrån!!

Publicerad 2011-04-01 22:58:00 i Musik,

Nu är man äntligen hemma.. Efter två dagars spelande så känner man sig väldigt slut i huvudet... igår spelade vi ca 4 h och då känns det väldigt mycket i munnen efter ett tag..

Jag hade inte riktigt kopplat vilket ställe de va vi skulle övernatta på men när jag väl åkte så kom jag på att de är ju samma ställe som Rock For Moc är.. och de har ju jag varit på två år i rad så jag viste ju ställets alla vrår.. men de såg lite konstigt ut eftersom man är van med att se en massa tält och att det är grön.. istället för snö och inga tält... men dom här två dagarna har varit väldigt lärorika om jag säger så..

Jag kan ge er ett tips... ge inte godis eller göm allt godis för övertrötta spelelever för dom kommer att bli så fnittriga och övertrötta så ge inge godis....

Men vi slutade dagen idag med en stor konsert vilket gick väldig bra.. jag klarade mitt solo så jag hoppas att vi spelar den låten hemma på en konsert så mamma får höra...

Ska nog sova snar för kanske ska åka till Västerås men mormor och morfar imorgon..

Föresten de är ju första april i dag någon som har blivit lurad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela