Nuuet

Fika!

Publicerad 2011-04-19 13:33:35 i Mitt Liv,

Just kommit hem efter att ha varit och fikat med tjejerna.. vilket var väldigt roligt och trevligt.. jag träffade min kompis som har flyttat men är hemma nu under lovet och då är det lika bra att passa på att träffas när vi båda kan... vi åkte och fikade vi en hembygdsgård, sen satte vi oss nere vid vattnet och bara njöt av solen.. sen åkte två av dom och skulle äta och jag vara tvungen att åka hem för min syster fyller år idag så nu måste jag gå ner och hjälpa henna... får se om vi ses mera i dag tror de men vi får se...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela