Nuuet

Just nu hatar jag grus/sand..

Publicerad 2011-04-07 19:48:52 i Åsikter och Tipps,

Att kommunen inte kan komma ut och sopa gatorna.. det känns ju som att man cyklar i en sandlåda och det gör ju att det känns dubbelt så trögt att cykla..

Och det gör ju det inte lättare att cykla till skolan.. det känns som man har cyklat ett helt maraton på den lilla biten bara för all j*vla sand..

Sen när man går får man ju all sand i skorna eller stenaR och det gör ju ont att gå då.. eller under skorna och då blir de ju grus överallt inne... så nu tycker jag att dom kan ta och börja sopa i alla fall cykelbanorna NUUUU....

- Brummmm är kommer jag.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela