Nuuet

Lite nytt i garderoben..

Publicerad 2011-04-02 19:43:46 i Mitt Liv,

Idag åkte vi till Västerås mormor morfar jag och min syster så jag fick inte sova så mycket på som jag hade hoppats men imorgon får jag eller ska jag sova... men de va roligt att åka till Västerås.. jag hittade lite nytt så de va ju bra...

Jag tänker inte berätta så mycket om vad jag köpte men jag kan säga att jag är väldigt nöjd över två saker och jag hoppas att jag kommer få bra användning för dom under sommaren..

Så nu längtar jag extra mycket efter sommaren..

Men de va lite jobbigt att gå i alla affärer för de va så j*vla varmt..efter ett tag var mormor och jag tvungna att gå ut och ta luft.. för de kändes som det inte fanns något syre kvar...
men en helt lyckad dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela