Nuuet

Påsklov...

Publicerad 2011-04-15 16:24:23 i Mitt Liv,

Äntligen är det Påsklov.. vilket jag tycker är bra.. men det känns inte som att det är lov.. och det kommer säkert att kännas konstigt på måndag när man inte behöver gå till skolan..

 

Men det kommer att kännas konstigt sen när man kommer tbx för det är så få veckor kvar tills skolan slutar vilket är lite svårt att förstå.. att det här året har gått så fort.. eller i alla fall första ring..

 

Tänk att det bara är ca två år kvar sen tar jag studenten vilket jag har svårt att förstå...

 

Vart tar all tid vägen?... Det går för fort..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela