Nuuet

Påskris...

Publicerad 2011-04-06 20:38:41 i Mitt Liv,

Eftersom jag var hemma tidigt i dag så bad mamma mig och gå och kolla om jag kunde hitta några kvistar som vi kunde ha till Påskris på framsidan...

De va ju varmt ute så de var klart jag kunde göra de.. jag valde att jag skulle gå upp i kolla i skogen om de fanns något bra ställe... eftersom jag har skogen bakom huset så viste jag ungefär vart de fanns.. de gick bra en bit att gå sen var de lite mer snö..

Jag hade ju bara stövlar så de blev lite kallt..och man såg inte så mycket vart man gick så vissa gången sjönk jag ner till knäna med snö..

De blev lite kallt men jag älskar att gå i skogen för de är så lugnt och fint där så när de är sommar burkar jag gå mina promenader där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela