Nuuet

Solen lyser himlen är blå å vad de är skönt att leva då...

Publicerad 2011-04-17 21:53:11 i Mitt Liv,

Äntligen är sommarvädret här... igår när mamma och jag var ute och fixade i trädgården var det så varmt att det kändes som att man skulle smälta bort.. så man fick lite färg på sig vilket var bra..

 

Eftersom jag rensade alla rabatter så känns det väldigt mycket i bena, sen i dag gick mamma och jag en sväng så de känns fortfarande...

 

Idag var vädret nästan lika varmt som de var igår.. hoppas bara att det blir lika bra under resten av lovet.. har inte så många planer vad jag ska göra bara på tisdag som jag ska vara med tjejerna annars bara ta det lugnt..

 

 

Är riktigt nöjd med den här bilden som jag tog för någon dag sedan...

 

Eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela