Nuuet

Spelning snart...

Publicerad 2011-04-05 17:01:02 i Musik,

Jag hinner skriva lite nu för jag måste snart ner och äta något få jag få i mig lite mat innan jag ska åka iväg och spela....

Det känns inte som det var så länge sedan jag spelade.. eftersom jag spelade 4 dagar i rad förra veckan.. vilket blev lite jobbig för man fick ont i läppen..

Och det har precis lagt sig så ska man i väg sen i kväll och spela så kommer allt tbx... men vi behöver öva för nästa vecka ska vi ha en konsert så vi behöver öva några gånger till så det blir bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela