Nuuet

Stockholm!

Publicerad 2011-04-25 22:09:32 i Mitt Liv,

Sorry att jag inte har skrivit på ett tag men de är så att jag spenderade nästan hela mitt lov i Stockholm och jag kom hem sent igår så jag har inte suttit något vid daton förrän idag...

 

Så nu skriver jag lite...

 

De va skönt att åka till Stockholm för att komma bort från allt hemma ett tag.. men man längtade hem till vissa personer ♥ ..

 

I Stockholm var jag hos min tremänning och spenderade all tid med henne... hon och jag är som systrar å vi förstår varandra som ingen annan gör...vi har varit så sedan vi var små...och vi har alltid funnits där för varandra... de är inte så ofta vi ses men nu ska vi försöka ses med kortare mellanrum så det inte ska behöva ta ca ett halv år innan man träffas...

 

Skolan börja i morgon men jag måste till lasarettet så fick ledigt i morgon så börjar på onsdag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela