Nuuet

Älskar att kolla på gamla filmer....

Publicerad 2011-08-07 21:27:35 i Böcker/Filmer,

Tycker om när mammager tipps på bra filmer som hon såg när hon var ung för det visar sig att filmerna hon föreslår är bra... Om det är någon som har sätt Dirty Dancing så kan jag säga att Top Gun är lika bra och nästan lite bättre... Så nu finns det en till favoritfilm bland de äldre filmera...
Dirty Dancing: Om Du gillar Dans Kärlek och Musik
Top gun: Spänning Kärlek men även bra Musik
Greace: Mycket mera musik som man lätt lär sig låtarna på men även Kärlek så klart
Tycker om när mamma ger tipps på bra filmer som hon såg när hon var ung för det visar sig att filmerna hon föreslår är bra... Om det är någon som har sätt Dirty Dancing så kan jag säga att Top Gun är lika bra och nästan lite bättre...
Så nu finns det en till favoritfilm bland de äldre filmera för mig...
Dirty Dancing: Om Du gillar Dans Kärlek och Musik
Top gun: Spänning Kärlek men även bra Musik
Grease: Mycket mera Musik som man lätt lär sig låtarna på men även Kärlek så klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela