Nuuet

Behöver verkligen min almanacka för att överleva de här veckorna

Publicerad 2011-08-24 19:56:06 i Skolan,

Ja då har man gått två dagar i skolan...Och ja hur ska man förklara dem... Första dagen jag kom till skolan trodde jag att de skulle bli en ganska lugn dag men NEJ där hade jag värkligen fel.. Direkt efter att vi hade ätit så var det bara att följa schemat så som det stog och det betydde att jag skulle sluta 16.10 första dagenen och sista lektionen var matte... jippii INTE.. och hon vi hade där var ganska sträng men som tur är så ska vi ha en annan lärare där.. Så jag slutade kl 16.10 sen spelade jag ca 3 h på kvällen så min hjärna var väldigt överbelastad och trött.
Men idag gick de bättre slutar tidigt på onsdagar så de kommer nog att fungera...
Mycket information de första dagarna om dagar man ska vara på andra ställen så nu på ett tag kommer min almanacka och mitt schema betyda allt för mig så att jag inte glömmer något... Eftersom jag har ca 2 spelningar de kommande 2 veckorna, BF-dagar och övnattningar med klassen... mycket att komma ihåg men men de kommer nog att gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela