Nuuet

Bra eller Dåligt med regn

Publicerad 2011-08-10 17:12:58 i Mitt Liv,

Det tråkigaste vädret som finns är när det regnar för man kan inte gör så mycket... för man blir nästan fast på ett och samma ställe hela tiden... men nu tänkte jag skriva några saker som man kan göra när de regnar...

 

 

* Kolla på Film.... Alltid mysigt att kura ner sig i en soffa under en filt och kolla på en bra film

* Kanske städa ditt rum.... för du vill väl inte göra de när det är strålande sol ute, så passa på när de är svalt inne

* Baka... Gör att de luktar mycket godare i huset, plus att du blir piggare av att göra något...

 

En sak som jag älskar är att cykla när det regnar... Låter lite konstigt kanske men de är mycket skönare att cykla då... Ja man blir blöt men de är ju de som är meningen... Inte så roligt att cykla till skolan men hem går de bra...

Eller om du och din kompis har tråkigt och ni känner för att ha skoj.... Gå en sväng och sikta på att hoppa i alla vatten pölar.... Ja jag vet att nästan bara småbarn gör de men de är ju roligt och ibland måste man få bara lite barnslig av sig jag och min "Siss" gjorde de en gång folk som åkte förbi trodde nog att vi var galna men vi hade roligt så vi brydde oss inte... Sen är det alltid skönt att komma hem och ta en varm dusch och byta till mjukiskläder och sätta sig och kolla på film...

 

Så Njut av regnet någon gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela