Nuuet

Imorgon blir det Klipp Klipp bort med Håret..

Publicerad 2011-08-18 21:51:58 i Mitt Liv,

Imorgon ska jag klippa mig... Har funderat ett tag på hur jag ska göra de.. för jag känner att nu är det dags för en förändring och jag vill känna att de har blivit de under lovet...
Har suttit och kollat på olika förslag så man kan få lite insperation och om de går kommer mitt hår bli kortare... men får se om de går.. kanske ska ta en före och efterbild så får man se hur förändringen blev... om de blev någon vilket jag hoppas men de får ni se imorogn
Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela