Nuuet

Ladda inför skolan imorgon

Publicerad 2011-08-22 20:29:12 i Skolan,

Ja då är det skola imorogn.. Inte något jag längtar så mycket efter men ska bli roligt att kolla hur alla ser ut nu efter lovet och se vad man får för schema.. Men mitt schema kommer nog ändra sig en del ibörjan de brukar blir så..
Så idag har jag packat väskan, fixat naglarna och laggt fram kläder tills imorogn lika bra att de är framme så man slippe springa runt och leta.. Sen blir det alltid svåra att betämma sig på morogne vad man ska ha.. så skönt att de redan är klar med kläder..
Om jag hinner så skriver jag imorgon hur första dagen var men ska iväg och spela på kvällen så får se om jag hinner...
Kläning som jag ska ha imorong.
sen en svart kofta och svarta skor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela