Nuuet

Måste bara kolla på de här pogrammet

Publicerad 2011-08-31 22:15:25 i Musik,

Eftersom jag är en lite musik nörd av mig så kan de vara roligt att kolla på musikprogram på tvn.. Mina lärare på musikskolan sa igår att de hade börjat ett roligt program på svt.. Det var med kändisar som skulle dirigera.. Så jag var ju bara tvungen att kolla eftersom jag själv spelar i orkester. Jag trodde att jag skulle skratta ihjäl mig.. dom såg så roliga ut så man kunde inte låta bli att skratta.. Om jag skulle ha suttit där skulle jag nog inte ha kunnat spelat utan jag hade nog legat på golvet och skratta.. men ska bli roligt och se om dom kan bli bättre under veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela