Nuuet

Mycket att göra

Publicerad 2011-08-28 21:31:29 i Musik,

Kom på nu att jag har en spelläxa tills på tisdag men om jag slutar tidigt imorgon hinner jag nog göra den då hoppas jag.. Vi fick förra veckan fyra stycken som vi ska kunna tills på lördag när konserten är uppe i Sala.. Vi ska spela något som dom kallar för fyverkerimusik.. Vilket betyder att när vi några samlade kårer sitter och spelar på kväller ute kommer de att flyga upp fyverkerier under låtara... Första gången jag är med på något sånnt så ska bli roligt och hoppas att jag kan låtarna lite tills på lördag.. men skriver sen hur de gick på konserten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela