Nuuet

Tårta och mera tårta nu vill jag inte ha tårta på ett tag

Publicerad 2011-08-29 20:42:46 i Mitt Liv,

Idag i skolan var de vi 2:or som skulle ha hand om 1:orna.. vilket jag tyckte var roligt och gick väldigt bra.. På slutet skulle vi ha tårt-tävling men de blev en stor sockerbomb iställer.. den belv god men lite för söt tyckte jag.. sen när jag kom hem var de bara att börja städa sen åka ner till mormor och morfar eftersom morfar fyller år idag.. Så då blev de ju tårta där sen också... Så nu vill jag inte ha tårta på ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela