Nuuet

Två av min vänner

Publicerad 2011-08-21 21:30:02 i Kompisar,

Idag har jag spenderat dagen men två av mina nära kompisar... Lotta och Fanny... Så nu tänkte jag att jag kunde förklara dom lite som personer... Gjorde de förut med en kompis med hjälp av bilder så de ska jag försöka göra nu också..
Lotta... Ja hur ska man förklara henne... Hon är en snäll och glad person som är full av enerig.. och då menar jag full av energi. Vet inte vart hon får den ifrån men om hon är lugn så är det något fel på henne..
Under åren som jag har kännt henne har jag kommit på saker som man inte ska ge henne för mycket av får då blir de överenergi..
1. Morötter
2. Mackor
3. SOCKER.. ELLER DRICKA MED MYCKET SOCKER...
Och varför hon inte ska få för mycket av de är för att då kan hon ligga på golvet och skratta i ca 15 min eller längre..
Hon är en person som man aldirg har tråkigt med.
Hon är lite som tiger som aldrig sitter still.. Och deras personligheter är väldigt lika ibland..
Den andra som jag var med idag var Fanny.. Hon och jag har inte kännt varandra lika länge men vi blev fort bra kompisar.. De vi har gemensammt är att vi båda är väldigt intserade av musik och de är så vi har lärt känna varandra...
Hon är en som man kan sitta och prata med i timmar utan att man känner sig uttråkad..
Varför hon liknara Lisa är för att båda gillar Musik.. Böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela