Nuuet

Bara en ½ dag kvar i skolan sen är de lov.....

Publicerad 2011-12-20 16:02:17 i Mitt Liv,

Tänk vad tiden har gått fort, går sista dagen i morgon sen är de lov... Måste fixa en hel del på lovet eftersom jag har läxor att göra.. Blir så när man är borta i 2v. men de går nog bra hopas jag... Kom på nu att jag har en del julklappar att fixa så blir att fundera ut vad som ska inhandlas....kanske fixar lite imorgon när jag ska på stan med tjejerna och fika har ju inte hunnit prata så mycket med dem sen jag kom hem så saknar dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela