Nuuet

Tack Farmor

Publicerad 2011-12-23 14:25:13 i Mamma/Pappa,

Ja i dag ringde min farmor och frågade om jag och min syster ville komma och äta julgröt med dem imorgon. Men då frågade jag vilka de var som skulle komma och då sa hon att de var min faster och pappa med familj. men då sa jag att då kommer vi inte eftersom vi blev utskällda förra julen av våran faster för hon tycker att vi är dumma mot våran pappa när de är han som är det mot oss. Så vi har ingen lust att åka upp dit när hon är så mot oss. men då blev min farmor arg på mig och sa att jag skulle skämmas så som jag håller på.. Då blev inte jag glad och jag sa en del som man kanske inte ska säga men de bryr jag mig inte om.. För hon bryr sig inget om oss. för de är vi som gör fel medans våran pappa inte har gjort något under alla de här åren enligt henne.... Tack farmor för att du är på hans sida och lyssnar inget på oss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela