Nuuet

17 ÅR XD

Publicerad 2011-02-21 18:58:13 i APU,

Ja då är det väl bara att säga Grattis till mig sjäv... För i dag är det min födelsedag xD... men det känns så konstigt att fylla år och inte vara hemma så det känns inte riktigt som min födelsedag.. men dom kommer ju att fira mig när jag kommer hem... men dom sjön för mig i dag på morgonen kl 05.45 eftersom vi skulle till dagiset ( det var vi som skulle öppna)

Sen sjöng dom för mig på dagiset också,..... gud vad söta dom va... jag har inte fått några paket.. eller jo jag fick lite pengar.. men det är lungt.. får se om jag får något när jag kommer hem...

Nje nu får det räcka för i dag....

Kommentarer

Postat av: Tilda

Publicerad 2011-02-24 18:50:48

GRATTIS VÄNNEN!<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela