Nuuet

Blandade Känslor....

Publicerad 2011-02-02 16:56:05 i Mitt Liv,

Ja som ni har märkt så har jag inte skrivit på några dagar nu men det har varit för att jag har inte mått så bra.. det har hänt en hel det här hemma och i går lämnade pappa en riktigt stor bomb så nu vet vi inte vad vi ska göra... jag fattar för F*N inte vad det är han vill...eller vad det är han inte fårstår

Om han så himla mycket vill träffa mig och min syster så ska väl lyssna på oss inte hota oss och våran mamma...... imorgon ska jag träffa soc. så jag får hoppas att hon fattar lite och att hon kan säga om han får göra så som han gör nu eller om det ens är lagligt....

Eftersom det var så mycket som hände igår så kom min "ängel" och pratade med mig.. och jag känner nu hur skönt det var att prata för det behövde jag...

Men nu är det bara att vänta och se vad som händer för det kommer att vara några jobbiga veckor nu eftersom utredningen ska vara inne i början av mars och vi ska börja i morgon sen är jag borta i två veckor så de börjar bli ont om tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela