Nuuet

Det finns ju inget att göra när man är sjuk!!!!!!!

Publicerad 2011-02-08 20:49:10 i Mitt Liv,

ÅÅÅÅÅÅ de absolut sämsta med att vara sjuk är att det finns så lite man kan göra så allt blir tråkigt... jag vet inte hur många gånger jag har kollat på olika sidor bara för att jag har tråkigt...

Åå de finns inte så mycket man kan göra hemma är att kolla på tv eller läsa men jag börjar bli trött i ögonen så då blir det svårt att läsa.. å jag vill inte gå och lägga mig för då kommer jag att vakna för tidigt i morgon eftersom jag tror att jag blir hemma då också...

Men kanske kan gå ner och göra en kopp te bara för att göra något....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela