Nuuet

En bok semla vad mer kan man önska när man är sjuk!

Publicerad 2011-02-08 20:05:28 i Mitt Liv,

Ja jag var hemma i dag också för det är ju ingen idé att gå till skolan när man låter som jag..men dagen blev rätt ok ändå.. det blev inte så mycket sova för min granne kom på kl ca 08:45 att han skulle ut ock skotta snö med sin j*vla snöslunga.... ibland har jag lust att råka ha sönder den bara så man ska kunna få sova en stund extra på helger och när man är ledig!!!!!

Men då var det bara att gå upp och äta frukort.. sen efter att tag kom mormor och morfar så jag åkte ner till dom sen... jag satt och läste en stund innan de va mat... det finns ju inte så mycket man kan göra när man är sjuk..

Men efter maten åkte vi en sväng för att vi inte bara skulle vara hemma och då kom min morfar på den briljanta idén att vi skulle köpa fika så vi köpte semlor som vi tog till en fika sen... mamma jobbade sen i dag så vi åt där nere också sen nu är man hemma...

Det blir inge bra på tv i kväll så det blir väl att man sitter framför datorn ett tag.. kanske kommer in ett till inlägg ikväll om jag kommer på något att skriva om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela