Nuuet

Fika idag!

Publicerad 2011-02-03 18:20:17 i Skolan,

Ja så som min dag har varit i dag så kan jag säga att jag inte har gjort så mycket.. min första lektion hade jag inte så mycket att göra för jag var redan klar.. sen var dom andra i min grupp inte där så det var inte så mycket jag kunde göra. vi skulle redovisa men jag valde att vänta så dom fick vara med....

Efter lunch hade jag en lektion som jag inte hade så mycket kvar på.. jag skulle bara skriva klart några saker sen var jag klar så jag fick sluta tidigt... efter skolan gick jag och några tjejer och fikade de var väldigt halt och blött på vägen dit så de var lite svårt att gå men jag ramlade inte som tur va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela