Nuuet

Han kan åka med henne man inte med oss!!!!!!!!

Publicerad 2011-02-21 19:55:03 i APU,

F*n vad jag hatar min pappa nu.... mamma ringde för hon behövde hjälp med darton och att hon hade fått en kallse till domstolen eftersom utredningen holler på..

Och det skulle vara nu på Måndag som hon skulle dit men det blev inte de datumet för min pappa var inte hemma utan han var utomlands...

Han har inte sagt något till mig eller min systar att han ska åka.. hur f*n kan man inte tala om för sina barn att man åker utomlads....

Sen när jag fick höra vart han skulle blev jag faktis ledsen och besviken.. han ska åka till USA.. hur f*n kan han göra det med henne.. i alla år har de varit det stället som vi har velat åka till men han sa att vi skulle vänta eller så kom han med en dålig bortförklarning... men nu ska han åka med henne.... f*n vad besviken jag blir på han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela