Nuuet

Han lyckades förstöra min födelsedag!

Publicerad 2011-02-22 18:31:40 i APU,

Ja i går efter jag hade pratat med mamma så rinde pappa.. han rinde inte på min mobil utna han rinde hem till min morbror.. det känns så konsitig att prata med min pappa nu så jag vill inte prata med han.. så när han ringde vill inte jag prata med han utan jag ska något sen la jag bara på för jag orkade inte...

Sen blir jag så arg att han inte fattar vad det är han gör.. och att det sårar mig och min syster.. han sa att vi kunne ha fått åkt med.. men han frågar ju inte ens sen vill vi inte åka.. sen ska hans nya med hans och vi gillar inte henne.. se åker han åka på måndag vad jag vet... eller jag vet inte när han åker eller kommer hem.. eftersom han  inte tänkt säga något om att han skulle åka..

Eller jo han hade skrytit som f*n när han kom hem.. som han sjorde senaste gången när han åkte till spenien utan att säga något..

Jag fattar inte hur man inte kan säga till sina barn att man ska åka utomlands..

Nje nu årkar jag inte skriva mera om de för jag blir bara så arg och besviken på min pappa..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela