Nuuet

Hon är en ekorre xD

Publicerad 2011-02-04 15:25:25 i Kompisar,

Idag i skolan när jag satt och väntade på att svenska skulle börja så satt jag med en av mina bästa kompisar T... och det som gjorde den här stunden var så rolig var att hon hade för mycket överenergi... så vi satt bara och skrattade... om jag ska förklara lite hur hon är som person så kom vi på några disney figurer som hon liknade så här kommer dom och varför hon var lik dom...

Agnes i Dumma mig!

T sa... -I´mmm sooo Fluffyyyyy.. ( jag skratta så jag viste inte vart jag skulle ta vägen, det T gör för att likna Agnes är att hon säger såna random saker, båda älskar rosa och båda frågar frågor hela tiden )

Dogge i Upp!  

T sa... -Ekorre ekorre ekorre! ( Hon satt hur länge som hälst och försökte imitera en ekorre och det lät bara värre och värre... Så de Dogge och hon har gemensamt är att båda älskar ekorrar, och båda ser lika oskyldiga ut om dom gör något)

Så här har ni en av mina kompisar. Får se om en dag kanske det kommer om någon annan...

P.s NU är det FREDAG xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela