Nuuet

Hoppas Hoppas att jag INTE blir sjuk....

Publicerad 2011-02-16 17:13:04 i APU,

JA nu får jag hoppas att jag inte blir sjuk.. det sämsta med att vara på dagis är att ens kropp inte är van med dom nya bacillerna och det gör att korppen reagerar.. och nu är det många som är sjuka så man måste vara exta försiktig och tvätta händerna... i dag var det en tjej som spydde vid maten  och fick gå hem så nu är det bara att hoppas att hon inte hann smitta mig...



Ska snart gå en långpromenad så kanske det känns lite bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela