Nuuet

Hur lyckas jag!

Publicerad 2011-02-07 14:05:28 i Mitt Liv,

Ja jag lyckades.. i dag är man hemma för man hosta nyser och är hes i halsen...inte det roligaste men jag skulle inte klara av att vara i skolan nu för du skulle jag vara tvungen att ha en pappersrulle och en sopkorg bredvid mig eftersom jag är så täppt i nästan.. men mamma sa att jag måste vara hemma i morgon också så jag får se om jag orkar gå till skolan på onsdag ( fast då har jag Historia prov )

Men jag får se.. ja nu vet jag inte vad jag ska göra det är så tråkigt att vara sjuk.. det finns inget att göra...

Jo nu kom jag på vad som kan göra att tiden går fortare.. jag kan spela Sims.. de är roligt att spela det för man kan göra "figurerna" som riktiga personer man känner.. tex sin egna familj eller ens kompisar eller kändisar.. så det är nog lika bra att jag börjar nu innan min syster kommer hem från skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela