Nuuet

I morogn måste jag SOOOVVVVAAAA!

Publicerad 2011-02-07 18:47:38 i Mitt Liv,

Ååå jag känner nu att jag skulle ha behövt sova mera men det gick inte så bra att göra det i morse så jag ska stänga av telefonen och dra ner markisen i kväll så jag kan sova så jag kanske blir bättre... för det är nästa den bästa medicin om man är sjuk sova...

Det kanske skulle vara bra om jag också gick och la mig lite tidigare i kväll men de är ju så bra program på tv så jag kan inte... först är det ju Top Model sen efter de är det CSI.. å dom kan man ju inte missa men efter det blir det bums i säng för mig

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela