Nuuet

Ja då är första dagen avklarad

Publicerad 2011-02-14 16:33:11 i APU,

Ja nu har jag kommit hem.. jag har redan hunnit varit hemma ett tag men det känns nu att man har varit vaken ett tag.. jag hade ju ställt kl på 05.15 och jag gick faktis upp kl 05.20 så jag är nöjd.. men i morgon kommer det nog bli svårare att kommma upp....men jag får sluta tidigt så de är ok...

Som dagen såg ut i dag så var det väldigt lungt.. det var många som var sjuka så det var inte så många att holla kolla på men dom kommer väl flera i morgon får man hoppas så att det blir en utmaning....

I dag är det ju alla ♥ dag så.. sicka en hälsningar till väner eller familj eller gör något exter för någon....



GLAD ALLA ♥ DAG.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela