Nuuet

Ja imorgon börjar min APU

Publicerad 2011-02-13 18:29:32 i Mitt Liv,

Ja imorogn börjar det.. jag fick veta nu vilken tid det är jag ska börja och det blir ganska stor skillnad mot att gå i skolan... hon som jag ska vara med och bor hos ska öppna så vi ska åka redan kl 05.50 i morgon.. buuu jag som brukar ligga kvar så länge jag kan men nu måste jag upp... men jag ska göra så att jag duchar på kvällen så jag slipper gå upp för tidigt....


Lite info:

Eftersom jag nu inte är hemma så kommer bloggen inte ha några bilder...
Förut har jag kollat i Word om jag har stavat fel men nu tänker jag inte göra det så det kan bli en del stavfel ( men jag har dyselexi så jag vet att jag stavar fel iblend) Men jag ska skriva så att det går att läsa..


Hörs i morgon om jag orka eftersom det blir en lång dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela