Nuuet

Jag hatar att skotta snö...

Publicerad 2011-02-10 19:40:29 i Mitt Liv,

Det absolut jobbigaste och tråkigaste med vintern är när man måste ta redan på all snö.. och när det snöra mycket blir det ju inte lättare... nu har jag precis kommit in efter att ha skottat hela uppfarten med mamma.. och det känns som om min rygg är på väg att gå sönder för det blir så jobbigt..

Men jag ska vara glad för att det inte var blötsnö för då hade det varit mycket jobbigare.. men nu är det borta så jag får hoppas att det inte är lika mycket i morgon också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela