Nuuet

Nu luktar det sockerkaka i huset xD

Publicerad 2011-02-09 19:20:47 i Mitt Liv,

För några timmar sedan blev min sockerkaka färdig... det va roligt att baka i dag och om smeten blev bra så kan jag tänka mig att kakan blir bra också.. jag gjorde inte en vanlig sockerkaka för det tycker jag är för tråkigt... min blev brun med ett tunt lager av mandelflan på toppen som fick grädda in sig i kakan..

När jag skulle leta efter en form som jag skulle göra den i så hittade jag ett hjärta och det passar ju bra när det snart är alla ♥ dag och eftersom jag inte är hemma då så blir det här som min present till mamma.. hon kommer snart hem och då ska vi ta oss en bit kaka med kanske en kopp te och sätta oss vid tvn..

Ha en bra kväll alla....

Ps. fick veta att jag har sov morgon så börjar inte fören klockan 10.00 i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela