Nuuet

Nytt xD

Publicerad 2011-02-28 19:45:49 i Mitt Liv,

Ja i dag är de en hel del som har ändrats....
Det började med att jag var och klippte mig så nu kan jag se, för min lugg hade blivit så lång...

Sen när vi kom hem hjälpte morfar mamma att fixa i garderoben så nu är den mycket snyggare..  plus några andra saker... de va inte så mycket jag kunde hjälpa till med så jag satt och läste större delen av den här dagen.. det kändes skönt att inte behöva göra så mycket i dag.. bara ta det lugnt..

De är lite som behövs fixas i morgon sen är allt klart.. sen måste vi städa lite bara för på onsdag kommer soc. så man vill ju att de ska se bra ut... jag hoppas att de är sista mötet med dom...

För jag vill börja leva mitt liv inte behöva tänka på dom eller vad min pappa gör... men om jag känner pappa rätt så kommer han att hålla på tills han får som han vill eller tills jag och min syster båda blir 18 år..

De är inte så långt kvar för min men de är ju lite sämre för min syster...

Men man får hoppas på de bästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela