Nuuet

OMG xD

Publicerad 2011-02-07 19:08:15 i Åsikter och Tipps,

Eftersom jag inte har något annat att göra så kan man ju skriva ett till inlägg till bloggen....



Jag satt och kollade på Svt hemsida och där kunde man lyssna på dom bidragen som åkte ut i lördags på melodifestivalen så nu lyssnar jag på Le Kids bidrag och nu när man lyssnar på den så är den rätt bra.. det är en låt som är bra att sjunga med i ( men jag råder er gör inte de när ni är hesa i halsen för då låter det inte så bra )

Sen är det så roligt när dom där godisarna börjar röra på sig.. hoppas dom inte blir yra eller faller av scenen hahaha tänk om dom skulle göra de...

Sen känns det som om att man är i ett godisland för det är så sött allt sen kanske för att de är godis överallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela