Nuuet

Onsdag 9/1

Publicerad 2011-02-09 13:50:22 i Mitt Liv,

Hej hej!! ja i dag är jag hemma också.. kunde inte sova något i natt och sen var jag inte helt frisk så det blev att vara hemma i dag också men i morgon ska jag till skolan i alla fall... men jag har ett litet problem.. för i morgom ska vi ha friluftsdag på skolan och jag vet inte när eller vart jag ska träffas.. men få se om jag får tag på någon som vet var jag ska vara och när..

Nästa vecka börjar min praktik och eftersom jag inte kommer vara hemma så ska jag försöka hinna blogga så mycket jag kan...  men jag ska inte lova för mycket..

Så nu ska jag nog sätta mig och skriva min önskelista eftersom det är inte så många dagar kvar tills jag fyller år. Det känns roligt men tråkigt eftersom jag inte är hemma när jag fyller. Men det ska nog bli bra ändå för dom ska fira mig när jag kommer hem..


12 Dagar Kvar tills jag fyller år

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela