Nuuet

Sista dan i morong =(

Publicerad 2011-02-24 18:54:31 i APU,

Ja då gör man sista dan i morgon sen är APUn slut och jag får åka hem..Det kommer kännas konstigt att lämna dom små för nu har man ju börjat känna dom så väl så nu vill man inte att veckorna ska vara slut utan att det ska fortsätta.. men de ska ändå bli skönt att komma hem...

I morogn blir det inget skrivade för då när jag kommer hem så hoppas jag att mamma är här så då ska jag spendera tid med henne och min syster eftersom jag inte har träffat dom på två veckor.. sen blir det nog så att vi åker hem på lösdag och då kanske vi ska ha en lite fest för mig.. jag har några jag vill bjuda och jag hoppas att dom kommer..och att de går för dom...

Ja pratade med mamma i går och då höll hon på att fixa med ett paket till mig och i dag när jag ringer henne ska jag fråga om han kan vänta med de så jag får det nä jag är hemma i stället...blir roligare då...


P.s Glöm inte att de är FREDAG i morogn xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela