Nuuet

Sista dan som en 16 åring xD

Publicerad 2011-02-20 13:01:00 i APU,

Ja i dag är det sista dagen jag är 16 år.. för i morong fyller  jag år....  vi har bakat en budapesttårta bara för att jag fyller och det är en av mina favoriter..

Igår va vi på n fest hemmma hos några vänner hos dom jag är hos.. deras barn fyllde år... han blav 15 år.. det som är så konstigt är att alla ser mera vuxna ut här en vad dom gör hemma... sen alla klillar är så osociala... dom vågar knapt prata med en... jag försökte prata med en av dom men det gick inte så bra....

Dom kanske är rädda men de kan jag inte tro.. men det känns så tråkigt när dom  typ inte gör något... en av dom hälsade inte ens på mig och det tycker jag man kan göra...

Men men nu ska jag snart få grillat och fika sen ska vi hyra en film...( vi ska nog kolla på I Rymden finns inga känslor.. en bra film så den på bio men kan se den igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela