Nuuet

Snart är det LOV

Publicerad 2011-02-23 21:04:26 i APU,

ÅÅ nu är det bara två dagar kvar sen är APU slut och jag kan börja mitt lov.. jippi... det känns som det var evigheter sedan jag var i skolan så det kommer att kännas konstigt när jag börjar sen.. dan i dag har varit lugn... tidig morogn så ja va trött på vägen till jobbet höll nästan på att somna i bilen...

mamma kommer på fredag och jag längtar tills hon kommer... för jag vill hem... jag sakrar min säng och sova längre på morgonen.. plus att jag och min kusin nu börjar gå varandra på nerverna.. hon tyck säkert jag är jobbig men de är hon också...

NU är Jag trött så jag ska snart gå och sova.. jag kanske läser lite innan om jag orkar men sen ska jag sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela